Wednesday, November 24, 2010

jantung hati saya ; Muhammad Fahmi !

he's mine <3
i'm yours <3
dun leave me , i f you did it , i will KILL you ;p



fahmi + iera = fahmiera <3


LOVE <3



For Your Information , i'm in love with someone . someone who cares about me , always b my side , always give me support and blabla . his name is muhammad fahmi bin mamat . dilahirkan pade 4dec1993 (: . die menjadi hak milik aku ketika aku baru abes UPSR iaitu pade tahun 2007 . mase mula mula couple , die still budak2x . aku masih tidak yakin perasaan cinta die padaku mase tuh . hoho ! dalam 3 bulan pertama , die dah makin matang ! aku tertarik ngan sikap caring die ! ouh , ilysm , b ! sekarang , aku memang dilamun cinta ! woah ! memang rase di awan awangan . haha ! rase dunia nim hanye aku dan die jea yang ade ! hahahaha ! tapi , aku tidak pena lupe akan pelajaranku nim . time aku nak PMR , fahmi dtg ajar aku . thanks , b ! die juge seorang yg bijak ! hee ;D . firstdate aku kat tempat jog . hee . dia macam malu2x ag ngan aku mase tuh . susah nak jog sesame couse die malu . hee . tp , lama kelamaan die dah tak malu . mama aku pon tak marah aku jadik gel die . hee . sayang mama ! muahh ! family aku ngan family die dah saling mengenali antara satu same lain . family die sporting gile ! harap2x parents die suke aa kat aku (: . fur my b .. want you to sure , fahmi ; i realised how much iloveyou . i realised thai i aint a good gel . but i always try to b a new one . new nylea shahira that can make you happy ! no more sad mushy . im bit worry of it :) . wanna takecare of you , b . bb sayangg b sangat ! that fact wont changed . my love to you wont fade away ! b , the day i will stop loving you is the day when i close my eyes forevaa ! i love you so so much ! i can't stop thinking about you . you are always on my mind . i  miss you bad ! b , if i could give you the ability to see yourself through my eyes , only then would you realize how special you are to me ! for your information , bie ; you are the only person who can make me smile even  when i am crying ! dear ; i may not get to see you as often as i like . I may not get to hope you in my arms all through the night . But deep in my heart i truly know that you are the one that i love and never let you go . bie , bb janji tak kan tinggalkan cinta kita . bb harap bie pun sama . bb akui b bukan yang pertama , tapi bb yakin b laa cinta terakhir bb . Fahmiera forever ! i will love you until my last breath ! Never Let Our Love GO ! never never never ! - End - Tamat -

No comments:

Post a Comment