Tuesday, November 23, 2010

all about nylea shahira (:

my bro , alif (:
shira and shida <3

twin . winkwink*





aku adelah seorang yang sangat simple , gedik , mengade ;p . staying at ganuu . tak best kott stay sini couse takde shopping complex . aku mang suke shopping . mengabeskan duwet parents aku . soryy mom ! sorry dad ! bile aku dah tak muat baju2x tuh semua , aku nak bagi kat anak2x yatim . mereka tentu gembira kan ? atau pon , aku mau bagi kat urang2x yg stay kat indonesia . hehe . biar yang tak lawa tuh , jadik lawa even dorang tidak kemampuan nak bli sume baju2x cam kite sume pakai ;D . aku ade empat siblings including me . two boys and two gels (: . i'm muslim and proud to be . ahak ! my dad name's is ibrahim . he always busy with his work . kurang mase bersame ngan aboh )'; . my mom's name is rohani . she's caring , sporting ! sayang mama ! die mang tak halang aku bercouple asalkan aku tak abaikan pelajaran aku nim . hee . she also undestanding . she know whut i want and she will give anthing whut i wants . thanks a lot mama ! sal adek beradek aku yang mereng2x lakk . aku ade abg . name die alif . aku tengok die cam tade wawasan . tido , kuar , makan . tido , kuar , makan. tuu jea keje yang die tau and buat . wth laa ! cane laa nak berbini kalo cmtu kan ? haha ! aku juge ade seorang twin . name die shidaa . die nim agak garang laa . aku yang akak nim mang takot kat die . tp , die sensitive ! best ade twin yang cam die ! love youu laa , semet ! hmm , aku rase sangat istimewa kerana memiliki kembar . korang takde kan ? hanye yang istimewa jea yang ade . ahaha ! hmm , best ade twin tau ! can share anything likes baju , tudung , kisah2x cinta and blabla . hee . satu lagi , kalo ade twin nim , jadik top tau . kalo kiteorang hang mesti urang tanye 'eh , kembo ke ? ' hee . dap aa dap aa ! pasal adek aku lakk . name die arif fahmi . die chubby and bijak ! die nim manje siket . suke sgt menanges . huh ! cam bapok jea ! hoho ! END !

No comments:

Post a Comment