Tuesday, December 7, 2010

whut a boring day !

muke urang boringg ! fake smile *
lalalalala . shira datang . weeeeee (: . anda sehat sume ? lame tak berblog neh . rendu sangat ! blog , saye rendu awak ! muahhhh ! nak cite ape yea today ? hmmm . pk jap =.= . hah ! kite cite sal adek beradek angkat . perlu ke kite ade sume tuh ? hmm , aku rase tak perlu laa kott sebab kite dah ade adek , akak or abg kandung kan ? tapi , tak salah if kite ade sume tuh (: . aku pon ade . lalalala . tp , aku rase cam serabot gak kekadang . haha ! tapi .. aku tetap sayang abg , akak and adek angkat aku . haha ! LYSM ! memang kite perlu ade dorang sebab adek beradek kandung kie tak bagi sepenuh kasih sayang dorang kat kite , tol tak ? kalau nak share something , mesti buat2x tak dengar . sedih tau ! kalau adopted siblings mesti dorang dengar leklok , then bagi nasihat kat kite . best doe ! rase amat disayangi . kan kan ? dorang nim cam kekawan kite gak kan ? hoho ! hmm , aku ade sorang abg angkat and beribu adek angkat . bhahaha ! aku sayang korang sume . aku rase terlalu istimewa memiliki awak sume . jan tinggalkan saye tau ! i cant stop loving you . aku anggap korang sume macam adek beradek kandung aku tau tau ! hehe ;p . terima kasih kerana happykan saye ketika saye ade prob ngan my b . haha ! thanks a lot lah ! okey lah , dah malas typing . hoho ! END (:

No comments:

Post a Comment