Friday, December 10, 2010

bla bla bla !

muke urang gelisah menunggu result ==
ting tong ! shiraa dtggg ! lalalala . im trully so bored today . i dun knoe whut to do now ! damn ! damn ! damn ! so , baiklah shira berblog kan ? ade jugak faedah kott ! bhahaha ! nak cakap sal ape yea ? fikir ! fikir ! fikir ! haa ! kite cakap sal RESULT PMR  ! ade urang cakap akan dikeluarkan pade makhluk2x yang berumoo limabelas pade 28dec2010 . adekah itu benar ? atau hanye penipuan semate mate ? kite cakap sal perasaan kite ! mesti korang berdebar kan kan ? same lah nan aku ! memang berdebar sangat2x ! rase cam nak mati jea . aku takot aku tak dapat staraight A's ! aku takot parents aku kecewa == . aku ingin sangat membuat mereka berbangga dapat anak cam nylea shahira ! aku sayang mereka ! sayang sangat ! aku dah usaha sedaya upaye ! time pmr lak , aku saket . np lahh saket aku tuh tak hilang2x ? np ? np ? tapi , aku bersyukur sebab maseh hidop kat dunie nim . aku masih boleh bernafas (: .naseb baik ade kawan aku yang bename syarmine . die banyak membantu aku ketika aku takleh jawab soklan . thanks a lot sayangggg ! muahh ! hehe ;p . aku bincang siket jea . aku tak tiru tau tau ! berdose == . wekk ;p . haha ! terima ksih juge pade buah hati aku , muhammad fahmi kerana sudi mengajar aku <3 ! sayang b ! hoho ! kawan2x , doakan kejayaan shira tau ! aku sentiase doakan kejayaann kite :D . kite same2xlah menunggu bile tarikh yang betol2x diumumkan . okey ? END !

No comments:

Post a Comment