Saturday, December 11, 2010

12dec2010 (:

perbezaan wajahku berlens and berspec ==
boring nye ! taktau nak buat ape kan ? so , aku mengambil keputusan untok berblog dan berfacebook . hoho ! best ke blog nim ek ? best ke facebook nim ek ? bermacam2x laman sosial yang kite dapat sekarang kan ? antaranya ialah facebook , twitter , myspace , hi5 , friendster dan macam2x lagi laa . tapi yang top sekarang nim semestinya FACEBOOK kan ? tak semena2x mat salleh tuh jadik millioner skg ! jeles gak aku kekadang ! bhaha ! pade aku memang best ade laman2x sosial nim . leh dapat kenalan kan ? leh jugak dapat boyfie or gf kan ? tp bagi yang dah beranak pinak baiklah takde fb or wtv lah . boleh mengakibatkan seseorang itu menjadik curang . kan ? aku dah banyak bace paper sal nim . haish == . dunia akhir zaman lah katekan )'; . agak sedih bile bace paper sal nim . tapi .. kekadang mende nim bosan gak kan ? blog jea kot tak boring couse boleh luah perasaan kite . nak kutuk2x urang pon boleh saje bha ! hehe ;p . tp , berdose ! takleh takleh == . aku dah aa banyak dose dah . hee ;p . nak cakap ape ag ek ? hah ! nak bagitau kat korang sume yang aku demam )'; . dah aa besok nak p holiday . huh ! tp , aku redha :D . aku lak stail tak suke mam ubat . dah aa ade fibroid ! hmm )'; . aku dah naik stop typing . tak larat dah . better aku p tido kot . mimpikan si die . winkwink* . END !

No comments:

Post a Comment