Friday, January 7, 2011

2011 :D

heyy bloggggg ! lame dah tak berblog . maaaf ! saye amat sibok ngan tugasan saye sebagai pelajar yang BERDEDIKASI ! haha . pasan jap * . aku dah formfour ! tak caye rase . rase cam baru dilahirkan semalam . hehe . aku perlulah matured ! chayok2 ! aku tau aku nim stail kebudak budakan . i dun care ! hahahaha . saye dapat keputusan pmr taon lepas amatlah terok =.=' . tapi , life must go on , rite ? mule2 memang aku fed up . tapi , family , bf and kekawan bg semangat untuk aku . thanks babe <3 ! aku dapat aliran Science Ict dimane ade killer subj iaitu ADDMATH , PHYSICS and CHEMISTRY ! aku tak sure sameade aku leh follow or tak . ade urang cakap cegu physics and addmath tak best , susah nak faham , kuat politik and bla bla bla . aku takot . aku tanak buat parents aku sedih . i want make them proud :D ! aku janji yang aku cube sedaya upaya untuk membuktikan yang Nylea Shahira boley buaaat ! YES , SURE , I CAN ! dalam kelas aku tuh just ade 19 urang jea . siket kan ? sorang je lelaki . haha ! aku boley lah BULI die :D :D ! aku dapat rase yang sekarang aku dah ade ramai pesaing . ramai dak2 bijak ! aku rase akulah yang  paling kurang pintar kat lawm kelas tuh . adoi =.=' . tp , aku harus bersemangatttt ! shiraa , awak boley buat ! yes yes yes ! never give up , shira ! okeylah , aku nak STUDY nim . taon depan dah exam kan ? SPM ! huh , mase amat sekejap berlalu kan ? . okeylah . byebye sume . END !

No comments:

Post a Comment